-->

🞂 ▶
Momçilgrad’dan Miziya, Byala Slatina ve Borovan’daki selzadelere yardım



Momçilgrad (Mestanlı) kasabasında gönüllü vatandaşlar Borovan İlçesi, Miziya ve Byala Slatina şehrinde meydana gelen sel felaketinden zarar görenlere yardım kampanyası başlattılar. Bağış toplama noktası kasabada bulunan eski Vergi Dairesi’nin birinci katıdır. Selzadelere yardım toplama fikri, facebook sosyal paylaşım ağında bulunan “Daha Güzel Momçilgrad İçin El Ele” adlı grupta doğuyor.

Momçilgrad’da bağış toplama noktası açılmasının girişimcisi yerel İş Bürosu Müdürü Gülşen Ahmedova. Onun artık Vratsa kasabasında Bulgar Kızılhaç Örgütü (BÇK) temsilcileriyle irtibata geçerek, ihtiyaçlar konusunda bilgi aldığı belli oldu. Maden suyu, paketlenmiş ve konserve gıdaları, hijyen ve temizlik malzemeleri ve çocuk bezlerine ihtiyaç olunduğu açıklandı. Selzadeler için 8 Ağustos 2014 tarihine kadar bağış toplanacak.

Gülşen Ahmedova, “İmkanı olan herkesin yardım etmesini rica ediyorum. Yardım elimizi uzatalım! Çok fazla bir şey istenmiyor. Sadece büyük bir kalp ve insan sevgisi gerekir.

Bizzat kendi ve Belediye adına kampanyaya katılan Belediye Başkanı Akif Akif’e ve çağrılarımıza kulak veren tüm Mestanlılara teşekkür etmek isterim” dedi.
kaynak: kırcaalihaber

Benzer Krumovgrad Sayfaları

Momçilgrad’dan Miziya, Byala Slatina ve Borovan’daki selzadelere yardım için Yorum Yapın

Hiç yorum yok